onsdag 26. august 2009

Morgen stund har gull i munn

Det å våkne opp om morgenen er et problem i seg selv og mye annet! Ikke bare er man trøtt og sliter med å komme seg ut av senga. Når du endelig har fått dyna av deg så er det tusen andre problemer som står på spill! Som Camilla har nevnt, våkner man opp til et søvnig ansikt. Lage seg mat på få minutter er heller ikke så lett! Men den største utfordringen av dem alle er å finne et eller annet å ha på seg! Selvom det er klær i massevis liggenede i klesskapet, er det aldri lett å finne noe å ha på seg! Serøst, jeg vet det er flere der ute som lider av samme problem som meg! Kommenter gjerne hvordan dine erfaringer med å våkne opp om morgenen er!

3 kommentarer:

  1. Veldig bra skrevet, theamor. Mine erfaringer er akkurat som dine!

    SvarSlett
  2. takker :) jeg syntes det er viktig å ta opp daglige problemer nå som jeg har fått meg en blogg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bloggen i norsk! Jeg kjenner igjen følelsene du beskriver i innlegget ditt.Morgener burde egentlig komme senere på dagen. Husk på du følger vanlige rettskrivingsregler i bloggen din også.

    SvarSlett